Thursday 15 May 2014

Jom Kurus dan Firmkan Badan.....

Assalamualaikum semua....



Harinie 16 Mei 2014 yang pertama sekali merupakan Hari Guru...selamat hari guru kepada semua guru-guru di Malaysia...Aku memang bercita-cita nak jadi cikgu..tapi x kesampaian ..iyelah Allah x izinkan untuk aku menajdi seorang pendidik...ini semua bersebab..mungkin ketentuanNya yang aku nie seorang hamba x mampu untuk menggalas jawatan tu dan tanggungjawab nya memang besar. Jadi guru di rumah je lah...untuk 2 orang kanak-kanak riang.




Yang kedua harinie merupakan dah setahun aku menjadi tetamu Allah. Tarikh aku pergi menunaikan umrah bersama suami ku adalah pada 16 Mei 2013. Kenangan yang mungkin x kan aku lupakan. Semua umat Islam memang menyimpan impian untuk ke sana, begitu jugak aku tapi aku x sangka mendapat jemputanNya di usia yang sederhana dan masih mudah untuk aku melaksanakan ibadah dengan baik...memang bersyukur sangat. Aku amat-amat berharap ada rezeki untuk aku dan keluarga sampai lagi ke sana dan mengerjakan ibadat umrah..AMIN..



Seterusnya, merujuk kepada tajuk di atas...dah melalut baru nak cerita pasal tajuk di atas...ada satu benda yang aku baru nak jual...



Aku dah try memang seronok pakai dan x perlu lah nak bersusah payah pakai...bila pakai  badan rasa mengecil dan firm..x dak menggelebeh merata-merata tambah kat perut kan..pastu bila tengahari..rasa x la lapar sangat...dan lagi rasa ok ja perut dan x dak rasa sengkak ka...terlalu ketat ka..memang sedap sedap jalah...dan bila kita dah bukak selepas 8 jam..kita rasa selesa sangat dgn perut dan anggota yang lain..memang marvelous lah...aku memang akan try dulu klu nak jual ...sebabnya..klu x cuba mana kita tau kan...ha..so sekarang meh la kita cuba ramai ramai...aku suka sangat share benda yang elok dan baik untuk kesihatan kita..meh la...jom jom....dan yang pasti awak-awak semua x kan menyesal..sebabnya dirimu begitu berharga..auwww...

Kalau berminat plezzz la email/whatsapp/sms sahaja yer...
atieshahventures@gmail.com
0174495557

Ok..Bye..Bye..

2 comments:

  1. Kalau yang berminat nak order pm..yer....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum sis,
    saya umie sue dari blog sue suka susun

    sis berminat nak tempah header ye
    sis boleh email saya di sue_546@yahoo.com

    ReplyDelete