Monday 7 April 2014

Aku Adalah Aku

Cerita ini x dak kaitan dengan sesiapa pun. Memang pasal diri sendiri ja...jangan ada yang terasa pulak yer...actually ia berkaitan dengan keinginan, impian dan kesungguhan....

Apa kita buat kekadang tu melibatkan orang yang menjadi role model pada kita. Yelah kita tengok orang tu berniaga bagus dan kita pun terasa hish nak la berniaga...tengok orang tu jual ok ja..kan..dia bole takkan aku x bole kan...

Tapi kita kena fikir dulu orang tu jual sebabnya dah memang punca pendapatannya dengan berniaga dan dia akan bersungguh-sungguh buat untuk tampung kehidupannya...dan dia pun mesti mula dari bawah jugak..takkan dia terus-menerus nak dapat semua dengan segera. Mesti ada pengalaman dia turun naik kan nak berjaya dan klu x dak pengalaman x mungkin dia akan berjaya sehingga sekarang.

Untuk aku nie memang aku suka jual barang tapi untuk seronok-seronok ...untuk luangkan masa aku...saja klu bole tambah pendapat aku yang ada sekarang...dan aku memang kagum dengan orang bersungguh-sungguh dalam meningkatkan jualannya dan empayarnya.....

Aku x suka nak paksa-paksa diri aku untuk pikir camna nak tingkatkan business aku ...kalau aku suka benda tu dan aku try bagus aku syer dan jual..aku x nak jual benda yang aku x cuba nanti kang orang tanya x bole jawab kan...tapi sebenarnya x elokkan benda...aku kalu bole semua nak senang..tapi mana ada benda yang datang bergolek kan...memang x logik..semua tu kena usaha sendiri la puan Wati oiii...............

Tapi impian aku besar sebenarnya..aku minat fesyen dan kecantikkan..walaupun aku nie x lah cantik mana pun..tapi di mata suami ku aku memang cantik aah..perasan dah...

Impian aku nak ada jenama sendiri ...contohnya klu baju ada label  aku sendiri...ke atau pun seronok tu..angan-angan...klu kasut plak kat tapak kaki tu ada gak tertulis jenama aku jugak...even orang pijakkan tp..aku suka..sebab orang bawak merata-rata jenama aku...

Ini la keinginan, impian dan kesungguhan yang aku nak cerita...agak-agaknya awak-awak semua faham x apa yang aku cerita....emmmm..emmm..

OK..Bye..Bye...

Kalau nak order barang sila lah yer......

WATI
0174495557
sms/whatsapp sahaja
atieshahventures@gmail.com
nama, alamat, no telefon, produk dan kuantiti

No comments:

Post a Comment