Monday 19 August 2013

Hari Raya Ke Tiga 2013

Pagi-pagi dah bangun, tapi x lah pagi sangat bolela, ha..ha..ha..pastu gulai kambing semalam adalagi jadinya pagi nie en somi request roti bakar makan ngan gulai tulah..so aku pun makan yang sama gak, pas makan pagi kami semua bersiap-siap nak gie open house keluar awal skit sebab lepas gie open house tu da plan gie Hard Rock Hotel sebab nak belikan baju raya kat en somi. Aku dah tau dah mmg en somi nie dia suka sgt pakai baju Hard Rock. Katanya selesa...takpelah kita ikut jela..lg pun sian mmg en somi x der baju raya pun yang ada baju melayu ja. Meh kita layan gambar kat bawah nie....


Gambar nie sebahagian kat rumah open house tuh, kami pegi rumah Abg Zack nie mmg every year dia buat. Pastu makanan nasi tomato ke nasi minyak aku pun dah x ingat tapi mmg sedap. Ada daging masak hitam, ayam masak ros n kurma kambing. Aku perasan yg nie ja sebab yang tu ja aku makan...he..he..he..Gambar tu anak aku tengah main batu seremban berbentuk kain...ngan anak tuan rumah mmg terbaik la.

Pastu campur skali gambar anak-anak ku kat Hard Rock Hotel. Sempat jugak pegi n en somi punya semangat yela kan nak pegi beli baju rayakan...Pastu nak dijadikan cerita semua dapat baju raya kat Hard Rock...yeah....

Ok Bye Bye

Nak order barang silakan yer
0174495557 (whatsApp/SMS sahaja)
email : atieshahventurse@gmail.com




No comments:

Post a Comment